Moje ostatnie wpisy

  • Kto zgadnie kogo zacząłem ryować? :)  :: BĘDĘ MIAŁ WŁOSY JAK OLIVIER SYKES HEHE
ale wąsika mieć nie będę xD
 
Byłem u ojca na weeken

    18 dni temu

  • .  :: Idźcie być ludźmi gdzieś indziej.
 
&<br />nbsp;
Rysunek na odwal sie.
&nbsp;
No iź już s

    21 dni temu

  • Trening czyni miszcza.  :: Wczoraj trenowałem rysowanie rąk, dziś być może poćwiczę oczy albo nos, w zależności jaki bedę mieć

    24 dni temu

  • Aktualne zdjęcie heh ^.^  :: &nbsp;&nbsp;&<br />nbsp;&nbsp;&nbsp;<br />&nbsp; Serio, dawno mnie tu nie było, sporo bl

    2 miesiące temu

  • Być albo nie być, oto jest pytanie.  :: Koegzystencjalna natura człowieka zmusiła mnie bym tu wr&oacute;cił, chęc pisania o tym co myślę

    2 miesiące temu

  • brak skanera eh ;c fotko jak zwykle jakość zjebał =.=  :: Hej. Fajne? Dzisiaj jeszcze oko i człeka narysowałem, możliwe, że będę częściej tu wpadał.
 Czemu ch

    3 miesiące temu


Albumy

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

A Ty co potrafisz zrobić z kartki papieru, mazaków i korektora?

A Ty co potrafisz zrobić z kartki papieru, mazaków i korektora?

Wyślij na komórkę

Hola.



fotkoblog będzie miał charakter pamiętnikowy. Chce tutaj zamieszczać moje odczucia i wydarzenia a nie tylko aspekty które mnie męczą po nocach



W sumie to dobrze się czuje w swojej skórze. Jest wyjątkowo dobrze, mam już wyjebane na te Wasze "Nie zmieniaj się, przecież my Cię lubimy za Twoją osobowość" Gdy taki jestem, jest mi smutno a jak mam wyjebane to jestem szczęśliwy i nic w tym złego jak myślę o sobie i powiem kilka łez prawdy zamiast słodkiego kłamstwa. Jedyne co mi zostało, to fakt, żeby bliska mi osoba nie powiedziała, że się na mnie zawiodła bo teraz spełniam swój progres i przyjaźń to dla mnie sprawa życia lub śmierci, więc nie nazywaj mnie swoim przyjacielem słonko, to tylko dla niektórych. No i przyjaciółce można się wypłakać, być sobie romantykiem, wrażliwcem i uczuciowym bo i tak lubi mnie nie tylko za dwie osobowości. A pro po nich, dzisiaj gadałem sobie z Kają i chyba się włączyła. Bo ocknąłem się po tym jak kumpel mi napisał na fb pod moim postem, żeby mieć wyjebane. Może trochę załuje, że ranie nie wiedząc o tym, że nie pamiętam, że czytam rozmowy wstecz żeby wiedzieć o co się kłóciliśmy -.- ano tak, mamy do siebie kilka przystanków ale mimo wszystko widzimy się raz na tydzień albo raz na dwa tygodnie. Jebać to. Jak nie chce częściej to nie, nie będe się narzucał to raz na tydzień i tak zwykle jest z mojej inicjatywy. Już nie będę przepraszał bo to gówno daje. Dziś nauczyłem się jednego, by być sobą, zmieniłem się bo ktoś narzucił na mnie taką presje, trudno. Było minęło, ja się w sobie zamykam i muszę Wam powiedzieć, że jeżeli ktoś chce jeszcze zobaczyć moje wnętrze takie prawdziwe to musi się cholernie postarać bo nie dam więcej każdemu jak leci dawać się wyruchać wystarczy ze byłem w związku gdzie przez kilka miesięcy musiałem walczyć z faktem że mojej dziewczynie podobał się inny chłopak po czym widzieć jak tlyko daje mu pretekst żeby móc ją sobie pomacać. Dobra bo znów się denerwuje.

Link do wpisu:

Komentarze

borntodiie
14 miesięcy temu

dokładnie,bądź sobą i miej wyjebane. tak jest najlepiej.

borntodiie: dokładnie,bądź sobą i miej wyjebane. tak jest najlepiej.

odpowiedz

Reklama
14 miesięcy temu

justyna-wojcik
14 miesięcy temu

Ekshibicjonizm uczuciowy :) propsy

justyna-wojcik: Ekshibicjonizm uczuciowy :) propsy

odpowiedz

djkims3089
14 miesięcy temu

miej wyjebane a będzie Ci dane

djkims3089: miej wyjebane a będzie Ci dane

odpowiedz

maly-swiat-marzen
14 miesięcy temu

No niby masz rację, ale mieć wyjebane na wszystko to też nie jest fajne. ale to twoje życie, ja mogę życzyć ci powodzenia i wytrwałości w tym co robisz. ;))

maly-swiat-marzen: No niby masz rację, ale mieć wyjebane na wszystko to też nie jest fajne. ale to twoje życie, ja mogę życzyć ci powodzenia i wytrwałości w tym co robisz. ;))

odpowiedz

enpe
14 miesięcy temu

A rób, co chcesz XD

enpe: A rób, co chcesz XD

odpowiedz

sweet-lemon
14 miesięcy temu

Rób jak uważasz , nikt nie powinien Ci narzucać co masz robić i na co mieć wyjebane . Też chciałam mieć na wszystko wyjebane , ale jakoś nie dałam rady . Na początku tego 'postanowienia' okej , ale potem i tak cały czas się myśli o tym wszystkim , i czuję się wtedy jakoś dziwnie krzywdząc niektóre bliskie mi osoby . Ale to tylko moje odczucia przecież , :)

sweet-lemon: Rób jak uważasz , nikt nie powinien Ci narzucać co masz robić i na co mieć wyjebane . Też chciałam mieć na wszystko wyjebane , ale jakoś nie dałam rady . Na początku tego 'postanowienia' okej , ale potem i tak cały czas się myśli o tym wszystkim , i czuję się wtedy jakoś dziwnie krzywdząc niektóre bliskie mi osoby . Ale to tylko moje odczucia przecież , :)

odpowiedz

yoobitchesx3
14 miesięcy temu

;) daje plusa :D

yoobitchesx3: ;) daje plusa :D

odpowiedz

kikusia1225
14 miesięcy temu

podobają mi się te rysunki
bądź sobą :)
zapraszam do mnie

kikusia1225: podobają mi się te rysunki bądź sobą :) zapraszam do mnie

odpowiedz

Dodaj komentarz

nick/imię:

Zaloguj się, jeśli masz już konto.
Zarejestruj się za darmo, jeśli go nie posiadasz.

treść komentarza:

Komentuj

Poleć to zdjęcie znajomym

A Ty co potrafisz zrobić z kartki papieru, mazaków i korektora?  :: Hola.
 

 

 
fotkoblog będzie miał charakter pamiętnikowy. Chce tutaj zamieszczać moje odczucia

Podaj swój adres e-mail

Podaj adresy e-mail znajomych

Napisz wiadomość

Przepisz kod z obrazka:

 

Znajomi

;)

Nie mów mi jak żyć , jeśli nie jesteś gotów za mnie zginąć .

motyle...

95.

Pozostałe (33)

Ostatnie komentarze

Otrzymane|Napisane

Ostatnio odwiedzili


Ulubione linki